Nekad Maximilian andersson | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepsimannenxD

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The palace

Vad heter du IRL? Maximilian Björk

Vad heter du på discord? Pepsimannen#1337

Hur gammal är du? 13 år 2008

Hur många timmar har du på Fivem? 800+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? ( REDIGERAR NU OCH VI BEHÖVER CHEF ASAP DÅ ALLA LÄMNAR THE PALACE JUST NU )Jag vill bli chef då jag jobbat där ett tag och vill pröva på att bli chef :) och tror jag kan bli en bra chef då jag älskar jobbet och är erfaren arbetare ig och tycker vi behöver en chef som kan fixa lallet på the palace för just nu är det ganska lalligt när man jobbar så vi behöver nya regler osv och tycker vi behöver en chef asap och tycker jag kan va en bra chef och min karaktär älskar the palace och älskar människor och att vara seriös o jag vill göra the palace till sjukaste klubben! Och kan jätte mycket då gamla chefen lärt mig allt!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? kan fakturor vet hur man anställer och jobbat där ett tag jobbat bartender och vakt så kan båda sakerna och vet redan nu hur folk jobbar och aa kan allt om jobbet då jag jobbat där och är erfaren... är oxå jobbadminstatör-thepalace och kollat mycket hur min gamla chef jobbade

Berskiv din karaktär?
Min karaktär är rolig och sträng när folk inte beter sig han är 24 år. År 2015 går jag ut för att rasta min hund tills något förskräckt händer det kommer fram 3 grabbar i röda kläder och rånar mig på allt jag hade jag blev såklart ledsen och började dras in mot det kriminella efter några år har det gått bra fått jobb på the palace och brukar vara inne på the palace I 15 timmar per dag och bara chillar min karaktär hatar poliser Efter en insident då han blev tagen av nåt han inte gjort och kan va väldigt arga på dom om t.x.p det kommer in poliser på palace kan han bli sura på dom jag tar hand om mina kunder och arbetskamrater han älskar fester och stora evenemang så kan bli lite fightnings matcher samt lite show inne på palace när jag e där :)
min karaktär är typ ALLTID på palace för han trivs så mycket där inne och han brukar sova i soffan inne i kontoret så går alltid att nå mig min karaktär tycker att alla har lika mycket chans att jobba på palace min karaktär tillåter inte för mycket lall! kanske ger dom 2 chancer innan dom får en varning för vill ha en rolig serös klubb min karaktär älskar att vara seriös med sitt jobb och arbetar folk riktigt bra får dom extra bonusar som t.x.p mer lön.
min karaktär är uppväxt i finland med min familj pappa Toivoi och mamma Olavi och pratar lite roligtpappa toivoi har själv jobbat bartender när jag var bara 10 år. Kollade mycket på när han jobbade så har lite kunskaper ifrån honom. och min karaktär har ju jobbat palace ganska länge nu :) och älskar jobbet
Min karaktär älskar bilar det är e favorit han älskar sin bently som han oxå sover i
Hur han blev krim

( kopierad av min andra ansökan )

Min karaktär växte upp kriminellt och väldigt svårt hemma pappa började ta droger när jag bara var 7 år det slutade med att mamma tog med mig och flydde till en annan stad, men mamma hade svårt med ekonomin när jag var fyllde 14 gick mamma och leta pant eftersom hon inte hade råd med present hon hittade en påse och pantade alla burkar i den hon fick 30kr och då tänkte hon att köpa en trisslott till mig i present hon kom hem och gav mig den jag blev jätte glad och skrapa den. Jag blev helt shockad när jag såg hur mycket jag vann. Jag gick till mamma och sa m--amm-aa vi har vunnit 100 tusen. Hon kunde ej tro det och började gå helt crazy vi var jätte jätte glada och vi byggde en bar för pengarna som då blev mitt sommarjobb vi blev bara rikare och rikare. tills en dag då det kmr in ett gäng i vårt hus och snor allt för dom visste vad vi vann dom tog allt! eftersom vi byggde en bar så hade vi bara 20 tusen kvar dom tog ut allt i kontanter och stack 1 dag efter det så bröt de sig in i klubben och gjorde sönder allt och vi gick i konkurs. Så när jag fyllde 18 så tänkte jag att vi måste få upp pengar igen! vi kan ju knappt köpa mat han gick till orten ställerna i staden och började köpa droger och säljer dyrare det gick jätte bra. Men ville göra nåt kriminellare så köpte en gun av ett gäng och började råna folk vi fick ihop 50k på 0, och mamma fattade ej hur jag fick pengarna men svarade aldrig på det, jag hittade då ett jobb som hette the palace i tidningen. Men såg att det var 20 års gräns för att jobba där. Men väntade och väntade. När jag blev 24 år hade jag fortfarande inget jobb och då tänkte ansöka till the palace som jag såg för några år sedan och det gick faktiskt jätte bra jag fick jobbet blev erfaren arbetare, och mamma skaffade jobb som städare och var jätte glad just nu bor jag själv dock men träffar hon ibland men nu vill jag bli chef då jag fick höra på nyheterna att dom söker

Hur ofta kommer du vara inne? 24/7 på dc och väldigt mycket ig kanske 15 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka