Nekad Maximi87 | Åtgärd Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximi87

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
3
Åtgärds-referens
ID: 1384 — Normal (10p)
Typ: Sunt Förnuft (§ 4.1j), FearRP (§ 4.1d)
Anledning: Är underbemanad och väljer att ta fram vapen och skjuta, tänker inte realistiskt i en livsfarlig situation.
Personal: Cuzeno
Datum: 2026-04-04
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv vi var på sjukan först eftersom min kompis behövde vård sen efter han såg att det inte fanns någon sjukvårdare där så hoppade vi in i bilen och då såg vi andra gäng där vi har krig med och då kör vi därifrån och då kör de först in i oss och vi rpar på våra skador och sedan så kör vi vidare och då åker en bil långt framför oss och skjuter vårt däck i 300 och då kör vi in i en vägg och då rpar vi på våra skador sedan så hoppar dem ut ur sin bil och då hoppar vi också ut jag benar en och han benar mig och sen kommer en springandes och bär upp mig och tar mig i sin bil och kör därifrån och när de är nån stans där ingen kan se dem så hoppar dem ut och då kommer två andra en person söker typ igenom mig och en grabb bakom som inte riktade och ingen riktade på mig och till höger eller vänster stog en man han vände sig om och snackade med nån annan och då hade jag en chans att klara mig så jag skjöt honom men jag skjöt typ två skott och då tänkte jag att det var dumt och då slutade jag för jag förstår mitt misstag och tänkte fortsätt och jag förstår mitt fel men det är fortfarande inte fear samt sunt eftersom hur skulle jag veta om de skulle avrätta mig eller inte så jag tänkte för snabbt eftersom mitt adrenalin var hög och då skjöt jag imot en men slutade riktigt snabbt.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jo eftersom det men jag skjöt typ två skott och då tänkte jag att det var dumt och då slutade jag för jag förstår mitt misstag och då tänkte jag fortsätt och jag förstår mitt fel men det är fortfarande inte fear samt sunt eftersom hur skulle jag veta om de skulle avrätta mig eller inte så jag tänkte för snabbt eftersom mitt adrenalin var hög och då skjöt jag imot en men slutade riktigt snabbt. för om man tänker i verkligheten och man blir kidnappad av ett gäng man har krig med så såklart kommer de typ tortera dig och avrätta dig så jag tänkte det mest realistiska sättet där och jag ber om ursäkt ändå.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mrwhdKB8nGi4Ye3v0?invite=cr-MSxvQlcsMjc4NjY5OTk2&v=23 här ser man att ingen riktar och en stog omvänd. har varit med om dessa innan och då får de ingen återgärd när man inte riktar så får dem inget men man måste rikta säger andra krim ansvariga

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka