- Meddelanden
- 155
- Reaction score
- 3
Åtgärds-referens
ID: 1392 — Normal (20p)
Typ: Okänd
Anledning: Staff dissar i DM | Staff dissar mig på grund av de åter gärderna jag gav han
Personal: Cuzeno
Datum: 2026-04-04
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det är så att jag har skrivit med cuzeno i pm och har lite bevis på korruption och han försöker bara visa att han har makten och sen då blev jag sur och skicka en grej men det var inget så elakt men jag raderade direkt efter. På grund av att jag vet att jag är mognare än så och tog bort det direkt efter jag skickade men sedan så ser jag ban från unive discord typ en timme efter då betyder det att han har vencord och det bryter också med discord tos och han kan bli discord bannad på grund av det och jag ber om ursäkt att jag skrev det men jag raderade direkt efter så han inte skulle se meddelandet.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? staff diss eftersom det ska inte vara det eftersom jag radera direkt efter så han inte skulle se och då han tydligen såg det så har han vencord för hur skulle han kunna se mitt meddelande på två sekunder.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvärr men har några bilder på när han ljuger om beslut.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja