Nekad Maximi87 | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximi87

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
3
Åtgärds-referens
ID: 2446 — Allvarlig (8p)
Typ: Grov Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: Rpar inte på skador efter flertal kollisioner, rpar varken med /me eller visar reaktioner som tyder på rpande på skador.
Personal: emnez
Datum: 2026-05-04
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jo det är så att vi testade några bilar så vi körde upp mot östra motorvägen för att testa bilen sedan så såg vi ett gäng vi har krig med och då stannade vi och de undra vilka vi var med i och då sa jag södra och lotus då jag hade en vän med mig sedan så hoppar dem ut och börjar rikta men vi hinner köra innan de riktar på oss och då påbörjades efterföljning då typ 3 minuter senare så ser vi 5 mer bilar kommer på jakten och då pittar den bilen i 4 däck oss vi rpar på skador men vi kör iväg direkt då det inte var något stor krasch men senare så kommer en grön bil och kör in i oss igen och då snurrar vi runder men lyckas återhämta oss och kör vidare samtidigt dem är nära vår bil och då blir vi stressade då vi har 5 bilar och inte personer kommer från vår prio och då kör vi mot paleto sedan så pitar dem oss igen men vi lyckas återhämta oss igen sedan så råka jag dsynca en person och då rpa vi på skadorna men glömde stanna senare så kör dem framför mig igen så råka jag köra in i dem igen samtidigt en av dem försöker pitta mig och då kör vi att försöka komma ut från paleto senare när vi kommer vid en sväng så pittar den bilen med 4 däck oss och kastar oss till en klippa där jag försöker köra upp igen men såg inte andra sidan så vi åkte ner vi stannade i typ 4 sekunder och rpa på skador då vi landade på däcken sedan så kör vi på stranden för att försöka komma upp på vägen igen men då ser vi sedan att dem åker efter oss och då kör vi ner igen men vi såg inte stranden först men vägen lädde ut oss i stranden sedan försöker vi bli av med dem men de följker efter oss och senare träffar däcken och om vi ska rpa på verkligheten så går det att köra med två däck och jag var försiktigt så jag ej krockade sedan så stannade jag och började skjuta men blev dödad snabbt och jag anser att detta kan vara mild eller vanlig men inte grov.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag förstår mitt misstag och håller med med pwg men inte grov kanske mild eller vanlig

Har du bevis som stödjer din överklagan? sök detta kan man köra med två punkterade däck fattar det är osäkert men det går?

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka