Accepterad Maxim | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxim

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
6
Användarnamn: Maxim

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Hur gammal är du? 16 (04)

Vad heter du på discord? Vittu#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17.00-05.00

Varför ska just du bli servervakt? Folk förstör andras rp ser jag dagligen och även min, då jag är väldigt aktiv och har varit det i Ca 4v så har jag lärt mig om folket och reglerna på servern och kan servern väldigt bra för att ha spelat så kort tid. Folk brukar oftast trolla och fail rpa på tex bilfirman och hålla på att dryga med gängen då det inte är realistiskt över huvud taget att gå fram till en gängmedlem och börja jiddra. Då jag vill kunna förändra med att tex kicka dem som inte beter sig mot andra och förstör stämningen på servern, för trollare gör oftast så att folk tröttnar på att spela men jag är ofta på ställen med mycket folk och om jag ser själv att dem inte beter sig så vill jag kunna varna dem med en kick sen om dem fortsätter kommer jag såklart kontakta nån med mer perms!

Varför vill du bli servervakt? För jag känner att jag hade bidragit mycket då jag oftast bara åker runt och rpar så kommer det sig att folk inte håller sig till roleplay och snackar ooc eller gör orealistiska saker. Plus hade alltid varit kul att kunna hjälpa till på servern då det kan vara jobbigt för alla admins/mods att hålla koll på 100+ spelare samtidigt. Då man själv spelar på servern så är man ju med om saker som inte staffsen ser.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja i början suntförnuft drog lite rödljus på torget men virket tog mig då :/

Spelar du på någon annan server för tillfället?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka