Ej Antagen Max Strömberg | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximi87

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja-Lisas

Vad heter du i verkligheten? Elliot

Vad är ditt användarnamn på discord? @maximi87

Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2009

När fick du medlemskap på Unive? Jag har varit Medlem här på Unive i nu cirka 2 månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har flertals med erfarenheter inom säljande då jag Ingame tidigare både varit anställd på Trygghansa men även andra jobb där Säljandet är nyckeln till ett bra säljande. Jag har även tidigare suttit som polis som lärt mig hur jag både handskas med stressiga situationer men även hur man skapar en trevlig miljö inom jobbet. Jag har även suttit som bitr samt chef på olika jobb på andra tidigare servrar där jag lärt mig hur man ska vara och bete sig som chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer inom Marja Lisas är att både utveckla jobb miljön men även att jag kommer ta in endast seriösa och mogna säljare vilket på så sätt kommer leda till att säljandet ökar samt att respekten för jobbet på Unive ökar. Jag kommer försöka öka säljandet så mycket det går men även ta in endast otroligt seriösa högre uppsatta som kommer göra så att vi delar upp jobbet vilket gör det mycket enklare för säljare men även oss högre upp samt såklart kunderna.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv otroligt mycket, upp mot 9 timmar per dag. Detta kommer så att jag enklare och mer kommer kunna kontrollera så att arbets miljön är bra samt att mina kollegor jobbar på ett bra sätt för att få bort korruption som kan uppstå.

Har du läst våra grundregler? Ja

Är blacklistad ifrån Båtbolaget då jag tydligen kopierat, men denna gången har jag suttit och utvecklat denna på egen hand.

Vidare till intervju!

Du har 24h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka