Ej Antagen sixten5858 | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigvard19

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja-Lisas

Vad heter du i verkligheten? Sixten

Vad är ditt användarnamn på discord? sixten5858

Ange ditt födelsedatum: 24 September 2007

När fick du medlemskap på Unive? 15 juni 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja dom jag har tidigare erfarenhet som Bitr-Chef på Marja-Lisas och är just nu Bitr-Chef på falck så jag vet hur mycket ansvar det krävs för att vara chef på ett företag och då jag var Bitr-Chef på marjas så gick det riktigt bra jag och chefen fick upp aktiviteten och fick in många nya och engagerade kollegor. så jag har ganska bra koll på hur man ska sköta det på marjas.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina framtida planer som chef på Marja-Lisas är att först och främst få upp aktiviteten på marjas sedan också hosta event såsom carmeet på parkeringen och då skulle man även kunna ha ett pris till den med snyggast bil som då vinner en viss summa pengar att handla för inne på marjas som såklart kommer ur egen ficka sedan skull jag även införa så det blir fler möten så man får höra allas åsikter om vad som går bra och dåligt och om dom har några förslag på saker man kan ändra sen skulle jag kolla igenom panelen och se vilka som är aktiva och om dom inte är aktiv så skulle jag skicka ett dm till dom och kolla varför dom är inaktiva och om dom inte har en bra anledning skulle jag sparka dom och anställa nya som faktiskt vill ha jobbet och kan sköta det snyggt. jag skulle även lösa ett bra rekryterings gäng så man får in vettiga anställda sen skulle jag även fixa några bra som kommer sitta i ledning så att yrket rullar på bra och håller hög aktivitet

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer ha den aktivitet som krävs på vardagar så kommer jag kunna vara inne 3-6 timmar per dag. och helger 6+ timmar per dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka