Max Strömberg | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximi87

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jo jag heter elliot

Ditt discordnamn: Mitt discord namn är maximi87

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle vara en bra till staff-teamet eftersom jag är engagerad, ansvarsfull och vill förstärka för att skapa en trygg och välkomnande miljö för alla medlemmar. Jag har erfarenhet av att hantera konflikter på ett lugnt och bra sätt, och jag är alltid villig att hjälpa andra dessutom är jag aktiv. vilket gör att jag snabbt kan upptäcka och lösa eventuella problem.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det är mycket folk som kör på folk eller tillexempel Rdmar folk för det kommer många nya spelar in och de kanske tar bilar och sånt men de flesta staffen bannar de direkt men jag vill alltid ge folk en chans och prata med de att de inte får göra så eller tillexemple de som kanske gör grejer som man inte får då kan jag förklara för de vad dem har gjort för fel. ibland är det många lallare inne som förstör rp. Som kommer och kör på alla när man försöker ha roligt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle diskutera ihop oss och komma på en lösning kanske en varning eller något liknande så dom som gjorde fel lär sig och inte gör det igen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? ska ha bra ton när man pratar med folk, man ska ha bra bemötande, man ska bete sig när man pratar med folk man ska tänka sig för vad man gör och säger Man ska inte vara elaka Behöver någon hjälp så ska man försöka hjälpa personen så mycket som möjligt eller så mycket som man själv kan,

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag hade gjort staff arbete från kl 13:00-18:30 sen hade jag rpat från 18:30-21:30 sen hade jag gjort staff arbete från kl 21:30-00:30 kanske kan var lite längre vardagar Då hade jag gjort staff arbete från kl 14:30-17:30 sen hade jag rpat från kl 17:00-21:10 sen om jag orkar så hade jag kunnat göra lite mer staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit med sen tidigast i december men jag har spelat på servern tidigare men det var så mitt andra konto blev hackad så jag försökte fixa mitt alt konto och sen försöka joina discorden men hittade inte den men tillslut hittade jag den och nu 2024 27 December

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff här 4 gånger innan och jag tycker det va roligt och nu skulle jag vilja bli det igen eftersom det är så kul.
på andra serverar
Här är också några kommandon

/Togglename - Ser allas steam namn i närheten

/sc - skriver i staff chaten

/specoff - du slutar att speca någon

/spec (id) - Så du kan specca en person från deras perspektiv

/noclip - Gör så att du kan flyga runt och va osynlig

/announce (text)

/freeze id - fryser en person

/unfreeze id - gör så att personen man freeza kan röra sig igen

/Revive id - Återupplever en person

/skin id - Ger personen skin så hen kan förbättra sin karaktär

/setjob (Id) (jobb) (rank)

/kick (id) (Anledning) - Kickar en person från servern så

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell,

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det är nog event för det är lite för mycket tycker jag för det brykar vara många lallare där plus svårt att hålla koll på allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka