Accepterad Max marklund | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crexy

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199148771919/

Ditt Hex-ID: 110000146d72a4f

Vad är din discord tagg? Crexy#4055

Vem var det som bannade dig? Tarzan

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: YEs.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig för att jag bröt en regel inom Unive serverns Rp. Det är en väldigt allvarlig regel och man ska absolut inte combat logga mitt i ett cenario bara för att jag ligger under. Jag ligger död på marken och Jag var bara så trött och jag tänkte inte efter och bara lämnade. Jag hade mycket och göra efter det. Men skolan osv. Men Jag gjorde helt fel att jag lämnade i slutet av ett cenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att några i en bil kom fram och började prata imot oss och ha dålig attityd. Min karaktär har kort stubin och börjar skrika på dom. Dom hoppar ut ur bilen och börjar slå mot oss vi springer i väg och försöker hindra att slåss. Jag och 2 andra/ mina kompisar lägger ett slag på en av dom. Vi hoppar sedan in i bilen och kör iväg. Sedan ser vi att dom följer efter. Vi kör in i ett garage och börjar fråga vad fan dom vill osv. Efter det så Dödade dom oss med en smg. Jag fick panik vart lite arg irl för att dom hade haft så dålig rp. Dom skulle inte ha slått oss från första början för att vi hade inte gjort dom någonting. Och min karaktär har väldigt kort stubin och tänker inte mycket alls. När jag blev dödad så tänkte jag inte efter. Jag bara la f8 quiten för att jag blev både arg på dom och jag hade väldigt mycket och göra. Det var helt fel gjort av mig och jag förstår till 100% min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att var en rätt ban. Staffsen gjorde ett bra job och det var bra att dom skickade in klippet. Och bannade mig. För att nu har jag verkligen fått en förstårlighet om hur allvarligt det är och combat logga. Man måste ju också tänkte på den andra personens perspektiv. I verkliga livet hade ju alldrig dethär hänt. Och Rp handlar ju om att det ska vara så verkligt som möjligt. Jag ångrar mig verkligen jättemycket men det är bara och bita ihop och ta konsekvenserna. Jag skriver inte den här ticketen för en unbann. Såklart det hade varit roligt med en unbann. Men Jag har gjort fel och konsekvenser ska man få. Jag hade precis att köpt krim igen och skulle göra ett fett cenario till på fredag. Och nu kan jag inte det för att jag var dum nog och inte tänkte efter innan jag gjorde det. Under den tiden jag har varit bannadHänvisa gärna till regler och på vilket sätt den var felaktig om du ansåg att den var det. nu har jag tänkt efter hur ja ska förbätra min rp och hur jag ska undvika att göra regel fel. Combat logg är väldigt allvarligt för att Det händer ofta. Folk combat loggar för att dom inte ska förlora ett cenario. Men De lönar alldrig säg att combat logga. Den viktigaste Regeln är Sunt förnuft och den brytar man ju solklart. Hade du kunnat att bara försvinna i riktiga livet sådär. Nej såklart du inte kan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan och ett exempel på en ban är att jag har rdmatt. Jag kindappade en av våra fiender och dödade dom utan ett cenario. Jag fick indragen krim och jag lärde mig väldigt mycket av det. Under den tiden jag var bannad så läste jag på reglerna lite mer. För att få en mer förstårlighet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annurlunda är att jag skulle alldrig ha combatlogga. Jag skulle ba ha tagit att jag var död. Det hjälper inte och combatlogga bara för att du förlora ett cenario. Man ska tänka att båda ska ha roligt. Det är inte bara jag som ska ha roligt. Och om jag combatloggar blir det ju inte roligt för nån annan. Har själv stött på folk som combat loggar för att dom håller på förlora ett cenario. Vet hur det känns. Det är ganska tuft. Och dum nog var jag skit stressad och bara cloggade utan nån anledning. Jag skäms över vad jag har gjort och har verkligen tagit den tiden jag behöver för att visa att jag verkligen lärt mig av vad jag har gjort. Förstår att ni tycker att 10 dagar ban är bra för combat logg för att det är väldigt allvarligt. Men det ända jag spelar är Unive. Och under den tiden för att jag spelar inte andra spel. Så tog jag den tiden jag spelar på tid att tänka på vad jag har gjort och försöka förbättra det på bästa sätt. Jag har lagt ner mycket tid på denna ticket för att jag vill verkligen visa att jag har lärt mig av bannen. För att vissa lär sig inget av sina bans, Men jag har verkligen det och de vill jag visa här nu för er. Och derför tar jag denna tid på denna ticket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har läst på reglerna en extra gång så att jag kan dom till 100% nu så en ban kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka