Accepterad Mattsson98 | Medlem ansökning [Falkenberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaqqe_

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kalle_anka/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Mattsson#4131

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Andersson han är 35 år och gillar bilar han är en raggare som gillar klassiska bilar tex volvo och och raggarbilar hans drömjobb är mekonomen eller falck men han har dessutom ganska jobbigt eftersom hans pappa har fått cancer i levern men han har kompisar som stöttar men hans närmaste vän är Mattias Andersson hans bror han och Daniel är så bra brorsor att dom delar i stortsätt hela sitt liv med varran hans pappa är inne på sjukhuset just nu så de är väldigt jobbigt för Daniel när han ska hälsa på tyvärr kommer ej Daniels pappa Klara sig hans pappa heter Sven Andersson han är 65 år gammal

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer vara aktiv skaffa ett bra jobb dessutom är jag en väldigt bra rpare som ej bryter mot bryter ej nån regel satt enligt mig borde ni godkänna för en bättre rpare jag gillar servern väldigt mycket därför lägger jag ner tid på en wl ansökan för vill kunna skaffa jobb jag kommer sköta mig med min medlem om jag får den har varit medlem innan men va så pass oaktiv så den försvann när jag tog en paus från fivem men nu är jag på banan med fivem igen vet hur man hanterar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag gillar servern och tycker den förtjänar en ny whitelist och en bra rpare och dessutom så har jag rpat på servern väldigt längeoch kommer vara riktig aktiv som de jobb jag ska skaffa

Hur hittade du Unive? Genom en gammal vän Har rpat på den flera timmar i stortsätt hela min fivem tid har varit på denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? att nå så bra rollspel som möjligt och skaffa ett ej kriminellt jobb och vara så laglig jag bara kan och försöka att ej bryta mot nån regel jag kommer även bidra med en bra rpare som inte komemr bryta mot regler inte va taskig mot staffs för jag blir bannad eller kickad

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag ska försöka att rpa så bra som möjligt och inte bryta mot nån regel kommer sköta min wl såm bra jag kan o inte bryta mot regler sköta den så bra jag kan helt enkelt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes // Har dyslexi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka