Accepterad wilhelm1234 | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilhelm1234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? Wilhelm_Boy

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar Andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, smart, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Oscar andersson och han har en vanlig bakgrund. Han trevs bra i sin familj och var väldigt bra ifrån sig i skolan. Han hade massor av vänner som han känner än idag. Men det var en tid då han hade det lite extra tufft detta var när hans brorsa hamnade i fängelse pågrund av kriminella saker såsom vapen inhav och annat, Hans brorsa var alltid på oscars sida men när han väll inte kunde vara det så hade Oscar det tufft han saknade sin bror väldigt mycket. Men ett par år senare när han fyllde 19 flyttade han från Paleto ner till stor stan för att börja jobbaa, hans dröm är att jobba som bil försäljare eller liknanade jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Försöka få längre och roligare scenarion som gör det både roligare för än själv och för motståndaren, detta kan vara att man stannar och pratar med polisen till exempel istället för att springa ifrån dom för att få ett lite extra scenario,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta är att spelar för att inte bara vinna så om det är ett scenario så ska det inte bara sluta med att man dödar honom utan att man ändå kan ge motspelaren en chans istället för att spelar bara för att vinna varenda scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot någon regel men detta var läge sedan då jag inte spelar spelat på nästan över ett år på fivem, men det var inga stora regler, till exmepel att jag råkade köra på någon och sånt, sedan så har jag även brutit mot några större regler men detta var längre tid tillbaka och då lärde jag mig att jag inte ska bryta mot regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: detta inebär random death match och det inebär då att om man står på torget och man bara skjuter sönder någon från ingenstans så är det Rdm, så maa dödar helt enkelt någon utan någon anledning. Sedan Vdm: vehicle death match. Detta är att man använder en bil som ett vapen så om man till exempel kör över någon så är det vdm, eller kör på någon. Sedan Så är fear rp även en väldigt viktig regel detta är en regel som handlar om att om man är i ett scenario där någon antingen drar kniv, pistol eller något annat slags vapen mot än själv så kan man inte bara springa där ifrån då man ska tänka ut vad som skulle kunna hända om detta hände en själv i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka