Nekad lambe | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lambe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Lambe

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daniel Andersson 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ansvarsfull, glad och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Daniel kommer från en liten familj där hans far var polis och hans mor var lärare. Daniel är och har alltid varit ävundtyrsfull ända sen han var liten och tycker om att testa nya grejer. Daniel har alltid haft lätt att fixa nya vänner eftersom han är vädligt prattglad och tevlig. Daniels dröm är nu att bli polis eftersom hans far var det och han vill gärna följa efter hans spårr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med allt möjligt, både bra och rolig rp som håller sig till reglerna. Hjälpa staffs genom att t.ex reporta när jag ser någon som bryter mot en regel. Även ha en seriös karaktär med en bra bakgrund. Jag kan även bidra med att hålla mig till reglerna hela tiden så att jag inte förstör någons rp. Jag kommer rpa så bra jag kan medans jag spelar på servern för att göra det roligt för mig och alla andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man t.ex blir tagen av polisen ska man inte bete sig dåligt och skrika bara för man har förlorat ett scenario, man ska alltså förstå att man förlorar scenarion och att man inte ska bete sig dåligt bara för det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej Jag har inte bruttit någon regel från vad jag vet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja jag kan ge exempel på några. Copbait är när man till exmepel kör förbi en polis i höga hastigheter för att få dem att jaga en. NRL (NEW LIFE RULE) är te.x ifall jag blir dödad av någon så ska inte jag ha något minne av det. Suntförnuft innebär att man ska tänka och föröska betesig så som man skulle gjort IRL så man ska göra så man hade gjort i verkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelet fivem ett tag på flera seriösa servrar. Just nu spelar jag inte på någon server
 
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top