Nekad mattepung1337 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mattepung1337

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bilförsäljarchef

Vad heter du IRL? mattias

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 500+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jo för jag älskar att jobba med kunder och jag älskar bilar. jag har jobbat som bilförsäljarchef flertalgånger. jag vill bli chef för jag vet att jag kan klara av den stressen med alla folk och jag kan få folk att lugna ner sig om de skulle bli bråk inne i firman. jag har lätt för mig att bli vän med mina kunder och folk som kommer in och titta på bilar. jag har väldigt lätt för mig att prata så kunder köper bilar. jag vet vad jag pratar om.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat väldigt mycket som bilförsäljare och även blivit chef flertal gånger för dom tycker att jag sköter mig bra som försäljare och jag tar hand om mina anställda. jag ger inte ut en hög lön bara för att jag känner en anställd bättre en den andra. utan jag gör allt gemlikt med löner med mera. så jag är erfaren inom att sälja bilar och ta imot kunder.

Berskiv din karaktär? han heter Roffe Johansson och är 2meter lång och väldigt vältränad. han har jobbat som polis, polischef, mekonomen, bennys och även bilförsäljare. så han har jobbat väldigt mycket i sitt liv. han är 29år gammal och älskar att jobba med mycket folk.

Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara inne väldigt ofta då jag inte går i skolan och inte har något jobb. så jag kommer vara inne väldigt mycket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de kommer jag. jag gillar att spela fiveM. blir inte jag chef så kommer jag försöka bli anställd eller försöka leta andra jobb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej de gör jag inte. spelar bara på denna servern

Har du läst våra Regler? ja de har jag gjort.

jag kommer skriva en WL nu efter denna då jag såg nu när jag har skrivit färdigt allt att jag inte är det. så vänta med att neka eller godkänna denna innan ni har läst min WL. mvh Mattias

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka