Inaktuell matte153 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

matte153

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Ditt discordnamn: Matte145

Ange ditt födelsedatum 19 September 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff pågrund av att jag gör mitt jobb jag abusar inte mina saker vågar att ta återgärde och jag gillar att skapa en relation mellan spelarna jag har också varit tidigare erfarenhet av helper rollen och jag vet hur man är när man e staff ingen abuse,speca professionellt och våga ta återgärde och det är det viktigaste med att vara staff en till sak är att vara aktiv

Vad tycker du inte fungerar på Unive? För mycket skottlossningar mycket vdm och för mycket ooc och om jag blir staff så ska jag försöka att göra mitt bästa för att stoppa det

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja jag har exempel hoppat support pågrund av att folk har vdmat eller så har jag skrivit /report sen deras id och säger att dom pratar ooc men skottlossningar har jag inte varit med om för jag tycker att det är ganska tråkigt

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det som jag tycker att man måste tänka på när man är staff är att speca professionellt, inte abusa och inte ge ut revive hur som helst

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tycker så att på vardagar så är man staff 1 timme och 30 min staff arbete och kanske 1 timme rp

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit på unive sen 2023 men har varit bannad och så

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit det på andra rp servers innan jag kom till unive 2023

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det är kanske krim ansvarig

Tillbaka