Antagen Massi | Chef-jobb ansökan [Bahamas Mamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
6
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahama Mamas

Vad heter du i verkligheten? Maximillian

Vad är ditt användarnamn på discord? massimannen

Ange ditt födelsedatum: 2 Oktober 2010

När fick du medlemskap på Unive? Har spelat på servern sedan 2023

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har sen tidigare erfaranheter inom att vara chef samt inom detta arbetsområde. Jag har tidigare varit PA på bahama mamas och har därmed jobbat innan med klubb och fest. Jag är bra på engagera event och är aktiv. Eftersom jag sen tidigare varit pa så har jag också bra koll på hur man ska ta ett ledarskap och hålla koll på sina kollegor så att allt sköts, jag har ett bra ansvar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner gällande detta jobbet är att det ska bli mer aktivit och att vi ska ha öppet fler dagar i veckan. Vi ska styra upp event och fester, medlemmar ska kunna komma dit och ha kul och känna en gemenskap. Skapa minne och ha kul. Det är viktigt att man har bra anställda som är seriösa och professionella och som kan hålla en hög aktivitet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har all tid i världen, jag är aktiv på vardagar mellan 3-4 timmar per dag ibland mer. Sedan på helgerna blir det så klart mer timmar ungefär upp mot 6-7.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till [företaget spelaren sökte till].

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka