Ej Antagen 1312 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1312

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? bahama mamas

Vad heter du i verkligheten? ludvig

Vad är ditt användarnamn på discord? ludvig14100

Ange ditt födelsedatum: 26 April 2010

När fick du medlemskap på Unive? för någon vecka sedan och före det har jag varit medlem på unive väldigt länge.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har goda erfarenheter inom chefs position och jag har faktiskt varit chef över bahama mamas på unive förut för typ 1 år sedan det är därför jag vill ansöka hit för att jag kunde hantera pressen och jag var mogen samt att jag var väldigt bra på bemöta personer som frågar saker osv.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer kring det här jobbet är att stanna kvar under en längre tid och verkligen utvecklas i rollen jag vill lära mig allt som behövs för att kunna göra ett så bra jobb som möjligt och alltid hjälpa både mina kollegor och kunder på bästa sätt jag tycker det är kul att ta ansvar och jag hoppas att jag med tiden kan få mer ansvar och visa att jag är en person man kan lita på jag vill vara en del av teamet och bidra till en bra stämning varje dag och jag ser det här jobbet som en chans att få mer erfarnhet och utvecklas ännu mer

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? väldigt aktiv, kommer ha den tiden som krävs för att vara chef.

Har du läst våra grundregler? Ja

Finns redan chef

Tillbaka