Ej Antagen Massi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximillian

Vad heter du på discord? Massimannen

Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Ma eftersom jag vart det förut och tyckte det var väldigt roligt. Jag är driven och gillar att ta in nya spelare till server och få servern att växa. Jag är duktig på att lära ut och hjälpa samt är jag aktiv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Väldigt driven och kompetent för arbetet. Jag har sen tidigare erfarenhet och har arbetat på bra. Jag gillar att ta in nya spelare till serven och få den att växa.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och alltid prata lugnt och förklara bra. Ifall man ej förstår ska man ta de lugnt och metodiskt. Men det viktigaste är att alltid agera proffesionellt och bemöta andra med respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man ska vara stolt och glad över att vara medlem på unive. Man ska följa reglerna ordentligt och bidra med en hög rp nivå konstant. De viktigt att medlemmarna försåt detta. Dem ska också ha roligt och skapa fina scenarion tillsammans.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Följa reglerna noggrant. Rpa ordentligt och vara stolta över att vara med och bidra till detta fina communityt. Alltid ha respekt mott andra och vara trevlig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar ska vara att vara aktiv, läsa ansökningar noggrant och vara aktiv och ta intervjuer ständigt för att ta in nya spelare till servern. Mitt ansvar är också att bemöta mina kollegor samt medlemmar med respekt och prata lugnt och tydligt.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag, flera timmar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Min historik ser ej bra ut just nu, men rpar ordentligt nu och kommer inte bli bannad mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka