Accepterad Massen | Ban Överklagan El kantarella]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849044739/

Ditt Hex-ID: 110000134f9b103 (Hex)

Vad är din discord tagg? massen.

Vem var det som bannade dig? El kantarella

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? sitter tyst bredvid när vi kör snabbt i stan. sen tror jag att han banna fel person då det står att jag körde för snabbt i stan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick skjuts av en polare han valde köra ganska snabbt i stan sen krockade vi jag rpar skador och ber han köra till sjukhus

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig gjorde jag inga fel då jag rpa skador och bad om sjukvård då jag hade grova smärtor i ryggen samt huvud. Jag kan inte påverka hur snabbt min polare väljer att köra bilen jag rpa så mycket jag kunde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för jätte länge sen kommer inte ihåg riktigt varför jag blev bannad då eftersom det var år sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte vad jag hade kunnat göra annorlunda då jag rpar skador och allt men blir bannad för jag kör för snabbt i stan

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka