Accepterad El patron_00: | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El patron_00:

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
6
Länk till din steam profil: El patron_00:

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? El patron_00:

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-08 171737.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det var it sista utvägen enligt han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började jag va ingame lite innan de sen blev de restart. Senare efter restart tar jag ut en golf bil och sen kör jag ut och sen så ser jag att polisen kör också nära huset en. Sen ja körde it snabbt elle nåt så jag valde ändå stanna. Sen när de stoppar mig han säger till mig hoppa ut ur bilen jag tänkte va säger han för jag hade it gjort nått o visste ingenting. Efter de jagade de till sandy sen när ja skulle vända och stanna så blir jag pittad och jag krockar och rpar efter de ville jag prata me han men han vägrade så vi hade inge val o göra så vi sprang iväg och sen kom han efter och jag skjöt mot de sen ville jag it döda en av de för ja vill ha gissla och försöka lösa men ändå så skjuter de mig när jag riktar mot han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså de var både och för enligt mig hade scenariot varit mycke roligare för både parterna för jag tycker så här om jag stannar kan inte va exakt bakom mig och pitta sen har de hänt mig flera gånger att poliser pittar men låter mig laga bilen och sen fortsätta scenariot. Men denna gången tyckte jag inte var så roligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång och den bannen var felaktig för de banna mig och pratade it ens med mig och lät mig inte förklara vad som hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första jag kunde riktat eller haft både 2 som gissla men ärligt i sån sitaution blir man stressad och jag visste it va jag skulle göra. Men de kommer aldrig hända igen vill bara rpa och ha en chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket och jag ångrade mycket för jag tänkte igenom vad som hände och ångrar de. Har it blivit bannad på 10 månader och e it problemspelare eller nåt. Vill bara ha en chans och spela som de andra de hade varit roligt. Jag har också sett många får en ny chans och bevisar de till nästa gång och jag kommer göra samma sak

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

om du ger mig en chans kommer bevisa till nästa gång och de kommer it hända igen, vill ba chansen så ja kan rpa o ha roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka