Accepterad Massen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198849044739/

Ditt Hex-ID: 110000134f9b103 (Hex)

Vad är din discord tagg? massen.

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: bannad4.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag skrev i ooc under scenario. Jag fattar absolut varför han valde att banna mig. Det var en sådan bra ban och tydligt vad jag gjorde för fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi drog på prio till humane labs där vi möter på motståndare som skjuter mot oss inifrån jag blir nedskjuten och inget mer med det. jag hade lite tråkigt så jag skrev ooc när jag låg död för jag undra om han ghost peaka eftersom jag såg skott men inte personen och jag visste inte att det var så seriöst med att man inte får skriva ooc under scenario eftersom jag är med om att flera stycken skriva ooc under scenarion.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en helt korrekt ban men det var bara slarv från mig som ledde till att jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var riktigt längesen (ca 3 år sedan) kommer inte ihåg vad jag gjort då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta på att scenariot skulle bli klart o sen frågat efter för att inte störa rpn för andra runt omkring mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag inser själv att det var idiotiskt av mig att skriva ooc under scenario ganska solklart att man inte ska det men gjort är gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka