Inaktuell masse | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Scorzy!

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,384
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Masud

Ditt discordnamn: scorzyfn

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag kan göra ett bra jobb med alla i staffteamet och tycker att jag kan förbättra massa med saker jag vet att många tycker att det är inte bra vad staffs gör just nu men jag vill förändra de

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att /help när man skickar det tar det minst 10 minuter för en att svara jag vill ändra det med straff teamet och kunna förbättra med att var ända än ska man svara på minst 2-3 minuter annars så kanske det är försent att ens svara på den. Mycket moddare som kommer in nu vi ska kunna ta bort det väldigt snabbt för att annars så funkar de inte

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska kunna tillsammans svara ganska snabbt och vara aktiva ig och i supp för att det tar lite tid också i support vi måste bli bättre på det att vi tar varsin om de kommer om de kommer mycket och 5 staff sitter tillsammans så kan man dela upp sig i det olika support kanalerna

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Kunna specca folk och kunna hjälpa till andra som behöver hjälp må ett bra sätt jag tycker att man kan vara professionell med att ha bra kvalitet och kunna veta alla regler och vet vilket fel de gör ha respekt och man ska tänka att alla är lika värda

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ha mycket tid för RP med privata liv nu då jag har inte mycket prov i början av året så jag kommer lägga väldigt mycket tid på helgerna så är jag jätte aktiv och kommer kunna vara lite överallt och jag kommer ha respekt för alla

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i juli

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag är jätte lättlärd och kommer kontakta andra staff vi tillfällen jag behöver hjälp med något jag kommer klara det hoppas att jag klarar de

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb jag tror inte jag är så bra på att förändra saker med jobb och de men allt annat kan jag jätte gärna vara

Tillbaka