Inaktuell masse | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Scorzy!

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,376
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Masud

Ditt discordnamn: M.a.s.u.d

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag kan göra ett bättre jobb som ingen annan kan göra med bra aktivitet och jätte bra koll på alla jag tycker att jag passar in i denna roll och kan förändra mycket

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att reports inte funkar så bra för att man får inte hjälp direkt och jag vill ändra det jag tycker att vi ska ha bättre på det vi säger till exempel /help jag behöver hjälp jag har blivit rdmad det tar 50 år för de att svara jag vill ändra det

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staff teamet ska gör det bättre med att vara inne mer och hålla en bra staff samtal med alla. Vi i staff teamet ska tillsammans stötta varandra och tänka positivt och att vi ska vara bättre på /helps tycker att staffsen inte är jättebra just nu jag vill ändra det

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man inte lallar och att man tar det seriöst man svarar på ett bra sätt inte på något lallit sätt som folk brukar göra och att man inte ska användas som commandon som en boss att man ska tänka att du är här för att hjälpa till i unive om du inte vill gå

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Försöka vara jätte aktiv nu eftersom de är jullov och sen när skolan börjar ska jag försöka minst 2-4 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Sen i juli

Har du tidigare erfarenheter som staff? Tyvärr inte men hoppas jag blir uttagen

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation för att folk kommer att reta mig för att jag inte har kommit in i pub än men jag är 15 år så

snälla 320 det skulle vara bra för mig snälla

Tillbaka