Antagen masse | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scorzy!

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,381
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Masud

Vad heter du på discord? ScorzyFN

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill att fler människor ska kunna bli medlemmar på unive, då kan jag vara med o hjälpa till och minska jobbet för alla andra då jag kan gå igenom och svara på dessa ansökningar. jag vill även att det ska komma in medlemar som är bra till unive och som jag tror passar bra för rpandet så de minskas med lall på unive

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är aktiv och jag vill hjälpa unive som sagt därför jag har spelat här några veckor nu och jag gillar denna servern och vill gärna vara med och bidra och hjälpa till. Jag tycker om att vara medlemskaps ansvarig också pågrund av att jag kommer lära mig mer och mer samt bidra med gott syfte till servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad så behandla andra bra så kommer du förhoppningsvis bli behandlad bra tillbaka

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla ska ha chansen till att vara medlem på unive men dem måste ju också vara stabila för att inte förstöra i avena så jag kommer behandla alla lika bra och om jag inte tycker att ansökningen var bra så kommer jag neka den och förklara varför jag valde att neka den så dem kan utveckla den mer så att alla på unive sköter sig. Om jag blir medlemskaps ansvarig så lovar jag att unive kommer få bra medlemmar samt visa aktivitet.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag vill att dem ska kunna alla regler men specifikt de allra vanligaste, Rdm, Vdm och fear rp. Men jag kommer också titta över och se över ifall deras ansökan är lite mer mot det lalliga hållet eller om dem faktiskt kommer vara seriösa och faktiskt bevisa att det kan vara bra medlemmar på Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att vara aktiv och ge min tid åt att titta över ansökningar som folk har gjort och då ska jag titta ifall dem verka vara bra medlemmar eller om dem faktiskt skrev lite lalligt så kommer jag ge dem en till chans att utveckla, sedan ska jag också ta intervjuer och se till att dem kan reglerna osv, Men framför allt se till så att alla på unive får en bra upplevelse nya som gamla medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv runt 6 timmar om dagen beror på vardag o helg. men kan ägna mig åt medlemskaps ansökningar/intervjuer ett par timmar varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag är 15 år och jag är mogen och redo för att hjälpa Unive och ta emot intervjuer och faktiskt få personer att trivas på Unive. Jag vill också bli medlemskapsansvarig för att det kan var en bra grund för att bli högre uppsatt som t.ex helper

Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka