Nekad Martin johansson | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martin johansson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam johansson

Vad är ditt discord namn? Martin Johansson SESF

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: stefan bagge 34

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,lojal,spontan

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Stefan Bagge växte upp i en mindre ort i Norrland där han lärde sig värdet av hårt arbete, gemenskap och humor som ett sätt att ta sig genom vardagen. Efter några år som lastbilschaufför valde han att flytta till storstaden i jakt på nya möjligheter. Han har ett stort hjärta, även om han ibland hamnar i trubbel på grund av sin spontanitet. Framtidsplanen är att starta ett eget företag – kanske en foodtruck, eller en firma som erbjuder udda tjänster – men han är öppen för vart livet tar honom, både lagligt och... mindre lagligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med aktivt, engagerat och respektfullt rollspel som fokuserar på att skapa innehåll för både mig själv och andra. Jag gillar att improvisera, skapa oförutsägbara händelser och bygga långsiktiga karaktärsutvecklingar. Jag är van vid att anpassa mig efter andras spelstilar och är inte rädd för att spela både seriösa och humoristiska scenarion. För mig är RP ett samarbete – inte en tävling

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man sätter RP-upplevelsen framför sitt ego. Det handlar om att inte alltid försöka "vinna" utan istället skapa ett realistiskt och underhållande scenario där även ens karaktär kan förlora – t.ex. genom att ge sig vid en rånscen eller agera trovärdigt vid en arrest. Det skapar mer dynamiskt och trovärdigt spel för alla inblandade

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Jag tar regelverk på stort allvar och ser dem som grunden för ett tryggt och respektfullt RP

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du får inte alltid försöka "vinna" en situation. Ibland behöver din karaktär förlora, bli gripen, lurad eller besegrad – för att skapa realistiskt och engagerande RP, Du får inte döda andra spelare utan ett tydligt RP-syfte och uppbyggd kontext. Konflikter ska alltid ha en bakomliggande historia eller motiv,att logga ut för att undvika ett scenario (t.ex. polisingripande eller död) är inte tillåtet. Du måste stanna kvar tills scenen är helt färdig,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att vara med och bygga större berättelser, driva initiativ och delta i evenemang. Jag är också van vid att ta feedback och utveckla både mitt RP och mina karaktärer. För mig handlar RP om att skapa minnesvärda upplevelser tillsammans – och det är precis det jag hoppas kunna bidra med på servern

Nekad.
Anledning:

Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka