Nekad Lelle321 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle321

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lexus

Vad är ditt discord namn? lelle9253

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Martin Karlsson 40år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll bestämd noggrann

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Martin Karlsson föddes och växte upp i en mindre stad i Sverige, men flyttade till staterna i unga vuxenår för att söka en ny framtid. Efter att ha jobbat inom transportbranschen i nästan två decennier – allt från lastbilschaufför till taxiförare – bosatte han sig i staden där han nu försöker starta om sitt liv. Martin har ett lugnt och metodiskt sätt. Han är van vid att lösa problem, men har också en kantig sida från ett hårt liv. Tidigare i livet hade han vissa kopplingar till mindre kriminella kretsar – mest småjobb och “favörer” för att få ekonomin att gå ihop – men han försöker nu hålla sig på rätt sida av lagen. Han bär med sig mycket erfarenhet, både av livet och av människor, vilket gör honom socialt smidig – men också misstänksam när det behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en till seriös spelare bättre rp rolig rp samt roliga scenarion och stunder alla på servern tycker är roligt för mig är det viktigt att alla har det roligt då man har satt sig och spela för att man vill ha roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? säg att du är krim och gör bankrån och kanske har flytt från polisen varje gång och att dom aldrig får ta dig så kan man låta polisen vinna ett scenario ibland så att rp blir roligt för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag är helt säker på att alla har någonsin brutit mot någon regel jag copbaitade en gång för ca 1år sedan fick sitta och prata med en staff och polisen och lovade att aldrig göra det igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man inte får döda någon utan anledning vdm man använder sitt fordon som vapen copbait man försöker medvetet få polisen efter sig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en seriös rp spelare som har kört rp i snart 5år och söker seriös rp hos andra spelare

Nekad.
Anledning:
Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka