Martin.J | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Martin.J

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: Martin.J

Hur gammal är du? 1995-04-11

Vad heter du? Liam

Vad heter du på discord? Jackson Teller#5372

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:00 till 22:00 kan nås via telefon och discord 24/7

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra det som jag blev tillsagt att göra men även dagligen arbeta med dom uppgifterna som ingår i arbetet.
Jag skulle göra det som krävs för att få den här servern och communityt så bra och realistiskt.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Har varit staff på FBRP bland annat. Det funkade bra där men valde att sluta spela där pga av ett internt bråk med en person som inte behövs nämnas. Har varit Head Staff på fenix oxh även ägt serverar själv.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag precis som ovan så har jag arbetat som staff på en utav sveriges största rp server.

Vad kan du om skripts? Jag är en helt okej utvecklare som scriptar med bubble så som att göra cad system scriptar även htm i vissa fall. kan också en del annan utveckling vid värsta fall

Varför vill du bli staff? Jag känner att det behövs någon som tar servern och staff jobbet på allvar och att det görs skillnad nu inte sen! jag vill förändra och förbättra! Jag tror att jag kommer att kunna vara en extremt bra och stor tillgång inom staff teamet. Skulle säga att staff är något jag är bra på och har alltid lyckats med mina mål vilket är att förbättra nivån utav rp

Självklart så kan det här räknas som lite men kan ta mer muntligt pga av min dyslexi.

Riktigt bra ansökan. Vet att du är duktig och förtjänar en chans i staff teamet :)

Senast ändrad:
Tycker ditt beteende mot andra spelare är under all kritik, därmed anser jag att det är opassande att du blir staff

MVH Pontus

Tycker ditt beteende mot andra spelare är under all kritik, därmed anser jag att det är opassande att du blir staff.

MVH Latchoman :)

Tillbaka