Ej Antagen marslvs | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

repent

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad heter du på discord? iwroteyouloveletters

Vad är ditt Hex:ID steam:110000100627c5f

Ange ditt födelsedatum 16 februari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne varje dag, oftast i 2–3 timmar. Under skoldagar ser det lite annorlunda ut eftersom jag har mindre tid, och ibland påverkas det också av om jag är ute med vänner eller har andra aktiviteter.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem 3 gånger sedan juni 2023. Men nu har jag varit medlem i ungefär lite mer än en månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://ibb.co/3y7L8bSg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt är som en staff fast de är normala spelare som har tillgång till att kicka eller banna folk i 1 timme ungefär och sedan kan staff förlänga bannen. En servervakt har som uppgift att hålla ordning på servern. Det innebär att se till att alla spelare följer reglerna, inte förstör för andra och beter sig respektfullt.

Varför vill du bli servervakt på servern? J ag vill bli servervakt för att jag gillar att hjälpa till och se till att folk följer reglerna. Jag tycker om servern och vill bidra till att den fortsätter vara en rolig och trygg plats för alla. Jag är aktiv, har koll på hur saker funkar, och kan hjälpa staffen när det behövs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när en servervakt hjälper vänner eller sig själv genom att låta regler brytas utan straff. Abuse är när man missbrukar sina befogenheter, till exempel kickar eller bannar utan anledning. Det förstör förtroendet för servern. En servervakt ska alltid vara rättvis och följa reglerna.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Du har inte haft medlemskaps rollen i 1 månad
Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka