Nekad Marre💯 | Chef-jobb ansökan [Jönssons chef] [Jaakoob10]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons chef

Vad heter du IRL? Marwin

Vad heter du pÄ discord? Marre1626

Hur gammal Àr du? 14

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? lite mer Àn 3 mÄnader

Hur rollspelar du pÄ servern? Med i gÀng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag strÀvar efter att anstÀlla professionella kandidater inom sina omrÄden. Mitt mÄl Àr att skapa engagerande annonser som lockar potentiella köpare och förstÀrker vÄrt varumÀrke som det sjÀlvklara valet för fastighetsköp. Genom att sÀkerstÀlla att vÄra anstÀllda Àr professionella o aktiva, kommer vi att kunna erbjuda en förstklassig service och möjliggöra husköp dygnet runt. Jag kommer att vara konsekvent nÀr det gÀller att vara aktiv och prestation hos mina anstÀllda. De som inte lever upp till mina förvÀntningarna och visar sig vara inaktiva kommer att fÄ lÀmna sina positioner för att bibehÄlla vÄr effektivitet och professionalism. Om jag tilldelas rollen som chef pÄ Jönnsons FastighetsbyrÄ AB, kommer jag att prioritera mitt ansvar pÄ Jönnson över mitt gÀng och engagera mig helt och hÄllet i att leda och utveckla företaget. Jag kommer att investera mycket tid och energi för att sÀkerstÀlla vÄr framgÄng och tillvÀxt, och jag Àr fast besluten att göra detta till min huvudfokus över andra grejer jag skulle kunna ha mitt fokus pÄ.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? För nÀrvarande saknar jag specifik erfarenhet inom försÀljning av hus. Dock Àr jag för tillfÀllet Ledning roll pÄ Marja-Lisas, vilket har gett mig bred erfarenhet inom försÀljning och en förstÄelse för administrativa uppgifter. Som Ledning pÄ Marja-Lisas har jag tagit pÄ mig mycket ansvar och har blivit van vid att hantera olika administrativa uppgifter nÀr det Àr, Som tex Ta intervjuer o skriva in allting i discorden, Ta ansvar över att skriva in allt, ta stora beslut som sparken, Blacklist, Redlist mm. Min nuvarande position har gett mig insikter i FörsÀljning samt vÀrdefulla fÀrdigheter inom ledarskap och administration. Jag Àr sÀker pÄ att jag kan tillÀmpa denna erfarenhet och kompetens för att snabbt lÀra mig och bidra till försÀljningen pÄ Jönnsons FastighetsbyrÄ AB. Med min förmÄga att hantera bÄde försÀljningsrelaterade och administrativa uppgifter effektivt, Àr jag redo att ta mig an nya utmaningar och bidra till framgÄngen för ert företag.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag Àr högst aktiv och engagerar mig bÄde i mitt nuvarande gÀng och mitt arbete. Trots att jag Àr i ett gÀng Àr jag fast besluten att prioritera mina professionella ansvar. Om jag tilldelas chefspositionen tror jag att det Àr nödvÀndigt att lÀmna mitt gÀng för att fullt ut kunna fokusera pÄ att uppfylla mina ansvar och förvÀntningar inom företaget.

Jag Àr medveten om vikten av att vara nÀrvarande och engagerad i mitt arbete. Jag kommer att strÀva efter att vara aktiv och tillgÀnglig för mina kollegor och kunder under minst tvÄ timmar om dagen, för att sÀkerstÀlla framgÄng och att mina kollegor ser att jag Àr aktiv o ser upp till det. Det Àr vÀrt att notera att jag har trÀning pÄ mÄndagar och torsdagar, vilket kan minska min tillgÀnglighet under dessa dagar. Trots det kommer jag att göra mitt bÀsta för att kompensera för eventuell minskad tillgÀnglighet och sÀkerstÀlla att mitt arbete fortsÀtter att driva företagets framgÄng.

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej bara Malaka x Lexty lall

Har du lÀst vÄra Regler? Ja

Nekad, Inte de kvaliteterna vi söker för tillfÀllet!

Tack för din ansökan och all lycka till i framtiden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka