Marko Nilsson | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ovve

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Ovve#4428

Ange ditt födelsedatum 7 November 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 16:00-00:00
Helger 09:00-03:00

Berätta om dig själv Jag heter Lucas och är 15 år. Jag skulle beskriva mig som ordningsam samt förståelig, opartisk därmed en mogen och lugn person. På min fritid gillar jag främst att spela men även idrotta när tiden finns. Fokuserar mycket på min hälsa och gör bra ifrån mig i skola osv. Jag skulle själv säga att jag är en bra lösare av konflikter mellan människor samt utredare på att bedöma rätt och fel. På min fritid så är jag också fotbollsdomare och har lärt mig att stå för mina beslut samt att kunna förklara och redovisa saker och ting. Jag har alltid haft lätt att ta till mig av kritik, det gäller i skolan och min personlighet. Jag garanterar att jag kommer kunna

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle få chansen att bli Staff på multistaden hade jag fokuserat på att få servern till en bra server där folk känner att alla kan rpa bra och kunna lita sig på att Staff gör ett utmärkt jobb, ett tex är att när jag spelar på servern förr så va det alltid vissa support som jag inte litade på. Man ska kunna lita, förklara samt komma fram till ett beslut när du gör ett support ärende. Jag hade hört från andra och fått min egna uppfattning om vad som händer när Staffs är "korrupt" eller "abusar" sin roll. Jag kan med handen på hjärtat främst säga att jag aldrig hade använt min roll som
Staff till att medvetet vara partisk eller liknande, det är av ren mogenhet och vett att man sköter sig när man har en sådan stor roll som Staff på Multistaden.

Mitt mål är att kunna bidra till multistaden så mycket jag kan. Jag har sett vad all staff osv brinner för och jag vill kunna hjälpa och bidra till att Multistaden blir en trygg samt rättvis server. En till sak jag hade gjort om jag blev Staff är att jag hade försökt klicka med alla som spelar på servern samt alla andra staffs. Gemenskap i denna servern betyder allt och jag tror det är otroligt viktigt att gemenskapen och tilliten bland staff och spelare är bra och rättvis. Om jag hade fått en chans att bli support så hade ni inte ångrat er. Jag skulle kunna förklara mer på muntligt för ett bättre svar. Jag ser inte som "support" arbete som en lek, jag ser det typ som en jobb uppgift, att kunna hjälpa servern till till 100%

Om jag som staff inte har nåra ärenden att göra eller /reports att ta hand om så skulle jag nog åka runt och försöka förebygga regelbrott. Att tex specca på ett scenario som försegår och kanske tom recca det om det skulle bli ett support ärende. Även som support så kan jag få en helt annan bild om hur folk rpar på servern. Jag kommer kunna vara aktiv minst 6 timmar om dagen, på helger minst 12 timmar.

Hur länge har du spelat på Multistaden? sedan december

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Varför jag vill bli support är för att jag vill kunna bidra och kunna anpassa mig till att hjälpa och förbättra servern långsiktigt. Samt att kunna utvecklas som person att diskutera argumentera om vissa saker. Kort och gott så vill jag bidra med mina kunskaper till att förbättra servern utifrån era krav.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra till en seriösare server där du alltid kan förlita dig på mig och alla andra staffs att vara rättvis och opartisk samt snabb på att svara och hjälpa till med saker och ting, Jag ser denna server växa och expandera och jag vill kunna delta och vara aktiv i servern så mycket jag kan. Tex, jag får ett support ärende där det är en kille som har fear rpat vid ett rån, båda har klipp och det är helt 2 olika synvinklar på det. Jag tar ett beslut att banna den ena

killen för fear rp, det ska inte spela någon roll om det är en support eller en snubbe som inte ens e WL. När det diskuteras ban och olika synvinklar på scenarion så är det otroligt viktigt att du som support är säker på dig själv samt att du ska kunna ta kritik och förbättra dina svagheter. Jag är medveten över kraven ni ställer på era "staffs" och jag försöker mer än gärna för att uppfylla dem!

Har du några tidigare erfarenheter? Jag va med i en dc server som va seriös byggd där jag tog support ärenden, dock inte lika stor uppgift som denna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dessa kommandon (Glömmer säkert nåra)
/goto [ID]
/bring [id]
/kick [id]
/dv
/spec
/freeze
/car
/tpm
/noclip
/announce
/sqlban [id]
/sqlunban

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har otroligt lätt att anpassa mig till olika system och sätt att hantera saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på Multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag presterar bäst muntligt så ha gärna i åtanke att jag kan göra 100 ggr bättre muntligt. Följdfrågor eller om ni vill att jag förklarar något, allt från scenarion till regler så kan jag ta den muntligt

+rep skön grabb som tar tag i saker när han väl börjar och gör det upp till 100%!

Lycka till!

Mvh,
SecretM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka