Nekad marko | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marko

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198019198916

Vad är ditt namn i verkligheten? Marko

Vad är ditt discord namn? Marko._.#1234

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Marko svenson är en 20 årig man som gillar feta bilar. Marko har växt upp med bilar tack vare att hans pappa var en mekaniker och Marko fick snabbt börja arbeta på bilar med sin pappa redan vid tio åldern. Efter att ha fyllt 17 köpte Marko sin första bil han skulle arbeta med tills han fick sitt körkort.Han är oftast glad och snäll men är det någon annan som är otrevlig så är Marko inte så jävla trevlig tillbaka. Marko vill allas bästa bara att jävlas någon med honom jävlas han tillbaka. Marko lever för bilar och gillar även att racea. Han har en kort stubin och blir arg ganska lätt,det kan hända att han slåss lite då och då.
Jag tycker att just jag ska bli medlem för det kommer ge mig större chanser att göra roligare scenarion. På grund av att allt kostar pengar och just nu blir jag begransad hur mycket jag kan tjäna under kortare tid, med medlemskap kan jag tjäna pengar snabbare och då kan jag göra större och roligare scenarion för hela servern.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Mitt mål är att skapa scenarion där alla kan ha kul och inte där bara jag tjänar på det.Jag försöker också tänka med så mycket suntförnuft som möjligt när jag rollspelar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det finns roliga job och det finns massa med saker man kan göra

Hur hittade du Unive? Min vän visade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt och träffa nya vänner och följa det regler som finnns

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha snabba bilar och få ett bra jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka