Nekad MelleIsBack | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MelleIsBack

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? melleisback

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marko Mitrović, 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, Pengamotiverad, Aggresiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Marko är uppvuxen i Solna vid Stockholm. Hans pappa flyttade till Sverige från Serbien med sin fru och skaffade ett barn. Markos familj hade det ganska dåligt med pengar och hade en pappa som inte var så aktiv i hans liv. Marko växte upp och hamnade i mycket slagsmål och gjorde vissa småjobb som barn för att tjäna extra pengar. Marko har haft ett struligt liv, men det vill han rätta till, han har varit med i lite smågäng som gjorde kriminella saker som utpressning och sånt. Nu när han är vuxen vill han få ett vanligt liv och leva som alla andra. Så han planerar att skaffa ett jobb och leva ett liv utan kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att vara aktiv och att ha RPat i över 3 år. Så jag vet hur roleplay fungerar och det. Jag kommer inte att bryta mot några regler, jag är bara här för att ha roligt och gärna göra så andra också har roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte alltid spelar för sin egen fördel, t.ex om man blir jagad av polisen, då ska inte jag bara fortsätta köra fast att de siktar vapen eller kanske om något händer med min bil. Så det ska inte bara vara jag som vinner och har roligt utan alla andra också. Så därför ska man ge upp ibland fast man inte vill, för att de andra också ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Det innebär att man skjuter folk utan en riktig anledning. T.ex att jag ser någon och bara drar upp mitt vapen och skjuter den personen. Fear RP: Det betyder att man inte är rädd för saker man hade varit rädd för IRL, som t.ex att folk riktar vapen på dig, men du väljer att springa därifrån eller väljer att dra vapen FAST de står framför näsan på dig med en pistol mut ditt huvud. Metagaming: Det innebär att man t.ex sitter och lyssnar på folk som sitter i ett samtal i discord och planerar att råna dig, men då, även fast du inte hörde det ingame så tar du massa skydd och förbereder dig för att bli rånad. NLR: Ungefär som metagaming, det är så att om du blir dödad, sedan på en annan karaktär kommer du ihåg vem som dödade dig och drar och skjuter de, fast det kan ju inte du komma ihåg för du var ju död.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kanske att jag inte har kört fivem förut, men jag hoppas att inte det är något problem, jag lär mig nog efter ett tag.

Nekad.
Anledning:
Ändra ditt steam namn så du heter samma på Steam Och Discord. Samt lämna den andra fivem servern

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka