Accepterad Vaanix | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vaanix

Icke Medlem
Meddelanden
536
Reaction score
44
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? mrvanix7

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marko Polo I 46 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tillbakadragen, förutsägbar och envis.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Marko Polo och gillar att umgås med folket i unive. Han är 46 år gammal och har 2 barn med 1 fru. Markos uppväxt har varit riktigt bra och enkel, han gick i skolan vid La Mesa och fick många kompisar vid ung ålder. Han flyttade till Unive 2021 för första gången och har jobbat på lite alla möjliga ställen. Första jobbet var eltekniker på Elcenter AB där Marko fick lära sig hur man installerade takbelysning i företagshus. Allt rullade på men en dag så fick Marko en riktigt kraftig elstöt ifrån kabeln så att han blev rullstolsbunden. Då fick Marko en lysande ide och gjorde sitt egna företag Rullstol AB där han massproducerade rullstolar runt om i staden som var mycket bekväma och billiga. Marko slutade ganska snabbt på Elcenter ab och har sedan dess sålt sina rullstolar runt om i Värden. Marko har precis blivit fri ifrån sin rullstol så att han tänker bli polis i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Realistisk RP på så sätt att man kan ha kul och kunna känna att alla har roligt. Det är viktigt att man har kul sålänge man håller sig inom spelreglerna. Problemet är att de flesta kör för att skjuta, man ska vara social och rollspela med de andra karaktärer som finns i city.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man aldrig ska spela för att man vill vinna ett scenario utan att man ska spela för att ha kul. Det innebär också att ifall det är ett bankrån och jag som rpar polis, då ska jag inte pitta dem utan kan låta de komma undan för att det ska bli ett sånt roligt scenario som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Absolut, det var länge sen och sker inte längre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - innebär att jag dödar en annan spelare utan anledning. Copbait - att jag försöker få polisens uppmärksamhet utan anledning. Clogg - att jag lämnar ett scenario för att inte bli av med några grejer som min karaktär äger.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har spelet på denna server ett bra tag.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka