Inaktuell Mariateresa12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Ditt discordnamn: mariateresa2025

Ange ditt födelsedatum 7 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag är lugn, rättvis och kan hantera situationer utan att låta känslor ta över. Jag är bra på att lyssna på båda sidor i en situation innan jag tar ett beslut, vilket jag tycker är väldigt viktigt inom staff-arbete. Jag vill hjälpa till att förbättra spelupplevelsen för alla spelare och bidra till en mer seriös och rolig RP-miljö. Det som gör mig unik är att jag har tålamod och inte stressar fram beslut, utan tänker igenom saker noggrant.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker ibland att vissa scenarion inte tas på tillräckligt stort allvar och att RP-nivån kan variera mycket mellan spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vara mer aktiva i att specca scenarion och ingripa tidigt när RP:n spårar ur kan vi höja kvaliteten. Det är också viktigt att kommunicera tydligt med spelarna om vad som förväntas och hjälpa dem att förstå reglerna istället för att direkt straffa.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det innebär att man är respektfull, opartisk och tydlig i alla situationer. Man ska inte låta personliga känslor påverka beslut och alltid behandla alla spelare lika. För mig är det väldigt viktigt eftersom staff representerar servern och sätter tonen för hela communityt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera skola och privatliv först, men planera min tid så att jag kan vara aktiv som staff när jag spelar. När jag är inne kommer jag fokusera på att hjälpa till effektivt, men också ha tid för egen RP utan att det påverkar mitt ansvar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har lirat sedan början av 2025 typ.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nope

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? event och jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka