Accepterad Marguz69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Marguz69

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Marguz69/

Ditt Hex-ID: steam:1100001001bf41f

Vad är din discord tagg? Marguz

Vem var det som bannade dig? raabanb

Bild på banmeddelande: fivem.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det kunde att jag kränkte en person på tiktok.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra har haft ett väldigt långt scenario som hållt på i några veckor med en viss person, där han går och kidnappar oss och håller på med sånt, helt okej. Men sen börjar han gråta till mig på tiktok för vi dödade han. Allt har börjat med att jag hänger med en viss person som har tydligen sagt något, om nån död person i hans släkt. Sedan väljer han att ta ut sin ilska på mig ist för att komma åt denna personen. Vilket jag tänker varför likxom. Jag har aldrig sagt något om nåns döda släkt, aldrig ens vetat att nån nära han har dött, tills han sade det till mig. Sen kontaktade denna personen mig via Tiktok, och började skriva massa skit å sånt, att han hade en nära vän som gått bort för 1 år sen, Då svarade jag "Jag bryr mig inte om ditt privatliv" De är klart att jag kunde svarat annorlunda, men jag känner inte grabben knappt pratat med han. Just nu i denna situationen blev det såhär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban. Jag kan ju börja med en sak, ska man vara sån så har detta inget med unive att göra. Inget som skrivs på tiktok handlar om unive. Det är precis som att jag skulle säga till en helt random "döda dig själv" så får jag ban på unive, Det funkar ju inte. Jag förstår ju vad ni tycker är fel med det jag skriver. Jag hade självklart kunnat skita helt i å svara, men nu valde jag att svara helt enkelt. Jag kunde också svarat något annat som tex "Tråkigt att höra, hoppas det är bra med dig" eller något liknade. Det jag skrev var inte menat att kränka eller pressa någon till självmord. Självklart skulle jag inte vilja det, Jag kör unive för jag tycker det är kul som fan. Men jag fattar inte varför han ska ta sådant till ingame. Det gör ju allt helt konstigt eller vad man ska säga. Jag ber gärna om ursäkt ifall jag kränkt honom, men jag hade gärnat vilja komma tillbaka till unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fått några anticheats bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart hade jag kunnat göra något annorlunda. Som jag skrev ovanför, hade jag kunnat skit helt i å svara grabben på tiktok. Men jag valde att svara. jag menade aldrig att kränka han på något sett. Ber gärna om ursäkt ifall det hjälper.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, !!!Jag vill gärna att philip tittar igenom denna!!!

Jag har bilder från chatterna också ifall ni vill ha det, men då får ni kontakta mig via discord! mvh

Tillbaka