Accepterad Marguz69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marguz69

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Marguz69/

Ditt Hex-ID: steam:1100001001bf41f

Vad är din discord tagg? Marguz

Vem var det som bannade dig? Plantisenn, LiamSwe27, J, Filiri och cosmo. Plantisenn la själva bannen men de andra var med i beslutet.

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag doxxade en grabb, vilket ja är väll nog ett av de grövsta regelbrotten på unive, Så jag förstår ju till 100% varför ni staffs väljer att banna mig. Ni har absolut inte gjort fel, jag hade gjort samma sak i er sits.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. samtal med de staffsen som var inblandande i beslutet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig, det är jag som var dum och gjorde detta. Förstår till 100% hur den grabben kan känna, gjorde väll det för att få ett ansikte till rösten eller vad man ska säga, Fortfarande ingen ursäkt till det. Vet inte ens varför jag vill veta det var bara nyfiken. Vill han inget illa å han har inte gjort något heller, Så de är bara jag som gjort fel här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fått en p-ban som var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja genom att bara låta grabben vara, låta han rpa på ifred, å jag bara göra mitt. Skita i han liksom, å speciellt inte doxxa någon. Jag hade tex också kunnat fråga bara om jag nu var så nyfiken, säger han nej fine. Då går jag åt mitt håll å han åt sitt. å jag kunde låtit han vara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart har jag det, att inte sitta å doxxa folk riktigt onödigt. Hellre fråga personen om man nu är så nyfiken. Jävligt dumt val ångrar det väldigt mycket med tanke på all tid jag lagt på unive, precis blivit Sv å ville jobba mig uppåt mot staff teamet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tjena @philip320 , Har ju direkt ingen ursäkt till det. Bara riktigt idiotiskt gjort av mig, Vet inte riktigt varför jag gjorde så. Precis börjat rpa med han så blev jag väll nyfiken, självklart ett dumt beslut jag gjorde där. Liksom gjort är ju gjort allt jag ber om är en andre chans på Unive. Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka