Nekad mareo yalda | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mareo yalda

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199195205922/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mareo Yalda

Vad är ditt discord namn? Mareo Yalda#4864

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mareo Yalda och älskar idrott och tv spel. Han spelar ishockey i ett lag som han funderar på att ge upp sin karriär då han har fått skador i ansiktet och lite i magen då han spelat i 20 år och har varit med i VM och en massa mer stora turneringar med Sveriges landslag. Men Melvin kommer ifrån Kalmar och bott där i hela sitt liv men nu vill han flyttat in i staden Unive och bara försöka ha det roligt och kunna få ett jobb som polis i staden då polisen har varit en stor förebild hos Melvin. Han har också träffat polisen mycket på sina turneringar då polisen har stått och tittat på när dom spelade ishockey. Melvin har bara blivit stannad av polisen 5 gånger då det har varit ett rödljus och 10 km/h för snabbt annars så är han en laglig person men stora förhoppningar att kunna bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli det för att jag har en hög rp nivå och är mycket aktiv samt att jag kommer kunna bidra med att få in fler spelare på serven och folk men en hög rp nivå. samt att jag kommer kunna vara med och stötta serven och mycket mer

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli interesserar av serven är för att det är mycket spelare aktiva och hög rp nivå samt att det är stränga regler som jag älskar för att kunna bli bättre på rp

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på cosmos tiktoks och streams samt att mina vänner från en annan server spelar på denna och tycker den är bra så då visade dom mig cosmos tiktoks och nu några månader efter så vill jag spela på serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål med mitt rp är att kunna ha skapat en gubbe som jag trivs att spela med men även som passar in i staden men ändå har mitt egna sätt att vara på. jag vill även kunna skaffa mig bra vänner här på servern som jag kommer kunna umgås med. jag vill även testa flera olika jobb med min karaktär och en av dem jobben är att jobba inom polisen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål med mitt roleplay
är att ha ett medborgar jobb, och kunna göra folk glada

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej'

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka