Accepterad Melvin.11 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin.11

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? flossinglikeb0ss

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dexter sardin

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dexter växte upp i en svensk familj och hade de väldigt bra. Dexters föräldrar hjälpte han i skolan och så han hade de kul. Men Dexter började hänga med fel folk och kom in på de kriminella spåret. Hans föräldrar blev oroliga och försökte hjälpa han men de gick inte. Eftersom Dexter började komma in på fel spår i livet så hamnade han i fängelset väldigt mycket. Men en gång när han åkte in för mord så orkade inte han mer och ville för bättra hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om denna ansökan blir godkänd så kommer jag att bidra med en väldigt hög och utvecklad rp till serven. Jag kommer använda Twitter, blocket osv för att höja min rp. Jag kommer bidra med mycket positivitet och bara försöka sprida kärlek och försöka göra så att alla har kul på serven. Jag kommer också bidra med en hög rp när de kommer till /sme och /me

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Denna reglern innebär att man ska spela rp så att alla i scenariot har en giltig chans att vinna scenariot. Tillexempel att man inte ska ha en skit snabb bil på ett rån för då har inte polisen nån chans att komma och ta fast än. Det är också mycket roligare om de är lite späning i senariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm+ dödar nån utan en anledning. Meta gaming- tar info utanför sin karaktär och använder de ingame. Vdm- Att man ändvänder sitt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej är nöjd

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka