Accepterad Manoo | Ban Överklagan [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manoo

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199383404613/

Ditt Hex-ID: steam:110000157c22303

Vad är din discord tagg? Greken2.0#1565

Vem var det som bannade dig? No Cap

Bild på banmeddelande: OIP.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att lita på min vän som sa att de går snabbare att göra droger om du gör /e cop jag lyssnade på han som var ett dåligt altenativ men jag förstår att ni valde att banna mig men som sakt jag visste inte och jag ongrar de väldigt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde lite droger och då ringde min kompis och jag sa hej jag rpar jag kan inte meta då sa han gör /e cop så går de snabbare och så tästede jag ett litet tag men då sa han gör inte de är en regel och då blev jag är besviken på han och jag kunnde inte riktigt om man får eller inte för jag var bannad ett litt tag innan men jag kom tillbaka nu och så blev jag bannad för min vän.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite både och, jag visste inte om man fick eller inte jag kan reglerna men jag var bannad här innan så jag visste inte om man fick eller inte sen att min vän ringer och säger att man får och sedan att man inte får är lite tragiskt som sakt jag älskar unive men jag kan inte rå för att min kompis lurar mig på sätt och vis jag vill komma tillbaka på unive för att göra bra Rp ifrån mig jag vet att jag kan bättre men jag kan inte vänta i 6 dagar för att Rpa på en son här bra server, detta kaske låster lite bara att jag vill få un ban men jag är seriös jag kan bättre samt att jag kan min grej inom Rp jag vill göra roliga scenarios på domma 6 dagarena.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev lurad av en kille att jag skulle sprida en dc länk men jag trodde inte att de var reklam så jag spred den så de räknades som reklam men nästa gång så ska jag hoppa support och fråga om de är okej att skicka vidare DC länken.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra droger normalt och inte lyssnat på min kompis jag vet att jag kan bättre men att jag blev lurad på detta är inte okej! jag kan inte rå för att min vän säger man få man få, sen typ en halv timme säger man får inte då blir man lite besviken på han och min skälv att jag blir lurade på en som enkel sak som detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska gå på de man skälv vet och att man inte behöver lyssna på sin kompis hela tiden då jag vet att jag kan bätre och att min rp är bra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det ska inte hända

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka