Accepterad kimpens_pubis | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
66
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123925574/

Ditt Hex-ID: 110000109c14046(hex)

Vad är din discord tagg? klimpens_pubis

Vem var det som bannade dig? berra1213

Bild på banmeddelande: berraz.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att olämpligt språk användes från min mikrofon vilket jag har fullt förståelse för varför ni valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte till 100% men såhär gick det till från min sida. Jag satt hemma med några vänner och krökade, så fick en för sig att vi skulle in på unive, alla var såklart lulliga så jag tänkte inget vidare på det. Väl inne i servern så körde vi runt lite i bilen och sen så ville en vän ta över, han körde fram till ett par grabbar och började då säga "n ordet" vilket jag inte alls stöttar och sa till han flera gånger att lägga av, jag är själv halvt svart och halvt vit men det rättfärdigar ändå inte sådant beteende. Jag förstår att ni valde att banna mig för denna anledning men ber nu om en till chans då det egentligen inte var jag som gjorde något fel, förutom att då låta min vän spela på mitt konto (men vi var som sagt rätt fulla). Detta är inget jag kommer göra om igen och kommer inte heller ge mig in på en rp server full då det är rent dumt då man troligen inte kommer rpa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. -Jag tycker att själva bannen var korrekt från staffsens perspektiv men ifall man ser det ur mitt perspektiv så har jag inte gjort något fel men ber självklart om ursäkt för hela händelsen och tar på mig all ansvar även om det var min vän som begick regelbrottet. Jag förstår till fullo att det är en väldigt grov ban då man inte ska säga sånt överhuvudtaget vilket är därför det kommer absolut inte hända igen och ber därför om en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har tidigare bans men inget av liknande slag. Detta är inget som jag stödjer alls vilket är därför jag tar det på stort allvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut hade jag kunnat göra det, jag skulle inte ha låtit honom spela från första början. Inte heller skulle jag gått in på mitt konto som berusad då det är helt knäppt att få för sig. Men detta har jag nu lärt mig av och kommer aldrig göra om det ifall ni ger mig en till chans vilket jag hoppas på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer definitivt att göra saker annorlunda, jag kommer ta chansen ni ger mig på allvar och utnyttja den till fullo genom att följa alla regler ni har. Inte heller kommer jag låta någon annan spela för mig. Så i framtiden kan jag säkerställa att jag följer reglerna och det har ni mitt ord på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka