Accepterad manne10 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

manne10

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199171211879/

Ditt Hex-ID: 1100001482d9267

Vad är din discord tagg? Treazy#1935

Vem var det som bannade dig? viktor5235

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-09-06 17_57_56.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig för jag sa onödiga obsena kommentarer efter redlist. Jag blev sur när jag fick redlist för jag kände att jag blev fel behandlad (till viss del) för att i själva senariot jag blev redlistad så kände jag att det var de andra spelarna som gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit fått vård av ambulansjobbarna. Jag gick därefter till sjukhuset för att möta min kompis som befann sig där. Jag gick dit och när jag kom dit så såg jag tre killar som verkade vara medlemmar av ett mc-gäng. Jag gick dit för att fråga killarna om jag fick gå med i gänget då jag alltid velat vara med i ett mc-gäng. De sa att de skulle fråga sin boss Ludvig. Jag väntade en stund och medans vi väntade efter svar från Ludvig så började en av killarna slå mig. Jag slog då tillbaka och killarna började jaga mig. De fångade mig och de slog ihäl mig. jag skrev då i ooc att jag skulle hoppa support för att de hade rdmat mig. De skrev ord som gjorde mig arg i ooc. Jag gjorde ett dåligt val genom att skriva nedvärderande saker om dom. de hoppade support snabbare än mig och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var delvis rätt med också delvis fel. Jag bröstar banned för jag gjorde fel genom att kalla de dåliga saker i ooc men att jag fick pban och indragen krim för det och de fick ingen ban alls så tycker jag den var fel placerad. Jag ångrar att jag ens gick fram tlll dom vill verkligen spela på servern igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 2 gånger inann på 1 års spelande. Jag har fått ban för jag tjuvkopplade en bil på allmän plats. Jag hade då problem med roller ingame så testade om jag kunde tjuvkoppla bilar. Andra bannen minns jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade ju inte behövt gått fram till dem. Men ville verkligen gå med i deras gäng. Jag skulle även inte hetsat i ooc. Jag är grovt ångerfull.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka