Accepterad antestvgaming18 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antestvgaming18

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198752338802/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:396036537

Vad är din discord tagg? antonioalkerud105

Vem var det som bannade dig? @snake312

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-14 175002.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dissade deras server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och två kompisar gick fram till två killar och tre tjejer och jag stog där i kallingar och frågade killarna om dom ville köpa mig tre gånger men alla trodde att de va till tjejerna så på så sätt blev jag avstängd sen så gick jag in på deras discord och skrev att det va till killarna och inte till tjejerna sen blev jag iriterad så jag dissade deras server så då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte de var jag som gjorde fel där

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag och en annan kompis blev rånad eller jag blev rånad och den andra blev skjuten så rånaren håller en kniv mot min hals och då säger jag släpp mig din alien

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fråga varför jag blev bannad när jag frågade killarna och be om ursäkt till dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka