Nekad wolez | Ban Överklagan [Zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wolez

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199828164745/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f55e089

Vad är din discord tagg? wolez1.

Vem var det som bannade dig? zyphe

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-07 172411.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? https://medal.tv/games/gta-v/clips/m4u1wBSoZrkM1v7sR?invite=cr-MSw0QnYsMTYwODEyODY1&v=30 dom sa att jag försökte skjuta mot dom bara för att jag vände mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare satt i en bil och körde runt och vi körde mot bunkern eftersom någon i vårat gäng hade tagit över det området och så såg vi att en bil följde efter oss också stannade vi och försökte prata med dom och då hoppade de ut på oss och riktade jag väntade på min polare att hoppa ut eftersom jag viste att jag hade vapen på mig och om jag skulle ta bort det och dom skulle se vapen animationen så skulle dom skjuta mig så jag väntade. när min polare hoppade ut så hoppade jag ut efter och så vände jag mig vilket var det som staffsen ansåg som att jag försökte skjuta mot dom utan att jag ens sköt en ända gång bara för att jag vände mig om och jag han inte ens göra något innan jag blev döda och inte ben dammad jag blev dödad och sen hoppade jag support för att säga att de var shot on sight och att dom inte hade någon anledning till att göra det men då sa staffsen att det var jag som gjorde fel också fick jag en 7 dagars ban för fear rp och två krim varningar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den är fel aktig jag vände mig om och blev dödad när de hade kunnat ben damma mig ifall dom trodde att jag skulle skjuta mot dom och att jag blir bannad för något jag inte ens gjorde när jag hoppade krim support gör ju inte direkt att jag kommer vilja hoppa krim support nästa gång nån gör fel mot mig pågrund av att jag aldrig vet om det kommer bli jag som blir bannad när det är någon annan som har gjort fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för jag blev behandlad dåligt både ooc och ig av poliser då dom tag mig och skickade mig till fängelse utan att jag ens fick säga något och sa att jag hetsade i ooc när jag sa käften för att de sa att det var jag som gjorde ett juvel rån när jag inte ens var krim och då blev jag skickad för hets i ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ståt stilla och inte vänt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att om någon hoppar ut på dig utan anledning så ska jag inte röra på mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka