Accepterad MangesMacka | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangesMacka

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910/

Ditt Hex-ID: 11000013c4db766

Vad är din discord tagg? Mange#1140

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: använder jaktvapen mot polis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag och några kompisar hade planerat att vi skulle råna en butik med jaktgevär men det vi inte helt 100% visste var man inte fick använda jaktgevär mot polis och att man inte fick råna med det. Och vi hade inte kriminell rollen i discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar hade planerat att vi skulle råna en 24/7 butik med hostage och sniper. En av mina kompisar var bakom poliserna och sköt en av dem när det gick ut ur bilen. Jag var i butiken med sniper och min kompis var hostage. Och han som var bakom poliserna dödade först en polis och jag sköt mot en polis för jag trodde han skulle skjuta mot mig men jag träffade inte han men därefter så sköt min kompis den andra polisen och en liten stund senare när de såg att vi inte hade kriminell rollen och att vi använde jaktgevär så blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var vi som gjorde fel för vi visste inte att vi behöver kriminell rollen för att råna och vi visste inte att man inte fick använda jaktgevär åt rån och mot poliser. Vi hade inte kriminell rollen så det var vårt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var för lall när jag var i fängelset och blev jagad av en person och jag skulle slå till han men råkade slå till en annan person och då blev jag bannad för lall. Min andra ban var för att jag åkte mot rött-ljus i stan men jag blev jagad av två personer och en av dem hade kniv. Min tredje var att jag sålde droger som jag inte fick med det var en kille som hade anställt mig för att sälja droger och ge han pengar och det blev jag bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte rånat butiken utan kriminell rollen och jag skulle använt jaktgeväret åt att jaga och inte använda det mot poliser eller till rån. Och jag ska läsa reglerna som handlar om kriminell rollen så jag vet vad man får och inte får göra när man har eller inte har kriminell rollen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska bara använda jakt geväret åt jakt och jag får inte använda jaktgevär till rån eller mot poliser, Jag ska också läsa reglerna som handlar om kriminell rollen så jag vet vad man får och inte göra när man har den eller inte har den.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top