Nekad mange R | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mange R

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Steam-ID: 76561198978834086

Vad är ditt namn i verkligheten? Henric Andersson

Vad är ditt discord namn? örsk#5894

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Jag magnus rampsson har bott i flera städer i vuxenlivet men när jag var barn så bodde jag i en stad som heter kalmar och där gick jag på samma skola från f-9 och sedan så gick jag gymnasiet i kalmar där jag pluggade. Jag har alltid skött mig i skolan och fått okej betyg och inte stuckit ut så mycket men när jag nu är vuxen så har jag försökt att bli en mer intressant person och jag har skaffat mycket erfarenhet från olika jobb och jag vill in i eran stad för att ni har så många olika jobb som jag vill jobba på och iochmed att jag har haft ett bilintresse och polisintresse så tror jag att jag kommer stortrivas. Jag har en del släkt och jag brukar beskrivas som kreativ och hjälpsam och jag värnar om min kära familj och särskilt min bror som har haft en stor betydelse för mig. Jag flyttar också in för att jag har kompisar boende här och jag gillar människorna här då jag har gjort en del besök förutt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är rätt så bra på att rpa då jag har hållt på lite med teater och jag skulle kunna vara en bra klick på servern då jag gillar att vara kreativ och utnyttja möjligheterna och verkligen göra allt på er server. Jag kommer alltid vara trogen och om det är något så ställer jag upp med det mesta om jag har tid.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns nice perks som blocket. Staff känns professionell och då jag är inne på att leta seriös rp så verkar detta vara det. Ni har en server som är aktiv och supporten är bra. Ni är den mest populära servern tror jag och så har jag många vänner som spelar här.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom vänner som spelade och så har jag hört om det innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att folk ska veta vem jag är och att min karakär får en stark profil och att jag vill jobba mycket men också att min gubbe som vill utnyttja livet får göra det och utnyttja serverns möjligheter och saker. Det skulle vara roligt att vara med i något gäng i framtiden och vara med på något event.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli ihågkommen och jag vill ha en cool bilsamling och jag vill sätta mitt märke på servern(på ett positivt sätt) jag vill komma upp och få vara med i ett gäng med mina kompisar och vara rik.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka