Nekad nullechokladbollar12340 | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? nullechokladbollar12340

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Noel ohlsson 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Noel Ohlsson växte upp i en liten by i Kalmar län hans pappa va en brottsling och satt i finkan och Noel gillade och ta säker från folk och växte han upp och vill bli kriminell och flytta till göteborg

Vad kan du bidra med till serverns RP? inte bryta regler och inte lalla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall jag är under ett pistolrån så ska jag inte bara hålla på att vara så uppkäftig och inte lyssna om någon ber mig ta upp händerna. Istället om jag lyssnar och gör detta scenario till ett bra scenario och tar det som det vore mitt riktiga liv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Under min speltid på unive har jag gjort några misstag, men det tycker jag har varit naturligt samt något jag lärt mig saker av. Genom mina misstag har jag blivit en bättre spelare. Det jag har gjort har varierat,.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,vdm,powergaming,copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka