Accepterad Denkan | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denkan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? denkan#0714

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Martin goonander 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälsom, adaptiv och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag födes 1999 och växte upp i en liten stad som heter Halmstad. Det bor inte så många personer där man det ligger nära kusten. Jag gick i skolan och hade bra betyg i alla ämnen förutom spanska och kemi. Våran lärare i kemi var helt dum i huvudet så de var tvungen att sätta in en till lärare på lektionerna för hon var så dålig. Jag flyttade hemifrån när jag var 19år och nu bor jag vid polisstationen i en liten lägenhet. Jag har alltid vilat arbeta som polis i hela mitt liv. Jag var i militären i ett par år i Irak och slagits, jag förlorade min bror och en av min kompis i en bombattack. Sedan åkte jag hem och till min fru och mina två barn. Jag studerade till sjukvårdare som jag har arbetat som i ett par år men nu har jag tröttnat och nu vill jag bli polis. Jag spelar golf och tränar på gym på min fritid. Jag brucklar klä mig med en tröja medlade högre krage och ett par svarta kostym byxor och glasögon med svart båge runt. Vi sparar ihop till ett hus så vi får mer plats men vi hade inte tänkt att flytta så långt. Vi har också en hund som heter Doris som är så söt och liten men hon har inte blivit rumsren än så hon kisar överallt i den lilla lägenheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en trovärdig karaktär och engagerad som skapar roliga scenarion och intressanta interaktioner, med fokus på samspel, vilket kommer göra att jag och andra förbättrar serverns spelmiljö.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela rättvist och att även fast man inte vinner i scenariot ska man endå spela med, man ska vara villig att låta sin karaktär att misslyckas, vilket bidrar till ett mer spännande scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? 3 år sen, kommer inte ens ihåg varför

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM och NLR

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad, kreativ och strävar alltid efter att förbättra upplevelsen för alla runtomkring mig.

Hej @Denkan Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka