Accepterad Mangan Hedman | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

El Brũnto

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Vill helst inte säga

Vad heter du på discord? Hector Salamanca#5536

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Söndag-Torsdag17:00 till 22:00
Fredag-Lördag 14:00- 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 17 September har dock spelat på servern och varit medlem innan sedan april

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/Kfz6bmM8HTmfn/d1337Zx21ixj?invite=cr-MSxjU1QsNjA5NzI5MjIs

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett ansvar om en del i servern. Servervakters ansvar är att banna, kicka, dva och reviva folk som behöver det. Alla kommandon som en servervakt ska använda är /kick, /svban, /dv / revive. Så servervakter gör alltså staffsens jobb lättare istället för att dom ska slösa tid på något som en annan kan göra och sedan förlänga bannen. Annars så ska servervakter kunna rpa på en bra och hög nivå och inte bryta mot några regler. Och som servervakt ska man inte heller vara blyg med återgärder utan man ska göra vad som krävs för att få personen att lära sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ill bli servervakt eftersom att jag känner att jag har kompetensen för denna rollen. Och med den tanken så vill jag inte bli servervakt för att abusa eller missköta rollen utan jag vill göra det för att kicka/banna lallare som inte följer reglerna. Jag kommer att visa väldigt mycket närvaro och kommer att visa att jag verkligen vill vara servervakt. Jag vill även hjälpa till staffs arbete med att banna eller kicka dom som lallar så att dom inte behöver slösa sin tid på det

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse och korruption kan förekomma väldigt mycket inom servervakt rollen. Abuse kan vara att man t.ex revvar sig själv i skott scenarion eller att man gör det för att vinna ett scenario när man egentligen inte ska. Korruption kan vara att man ser folk begår regelbrott men ändå medvetet inte bannar bara för att man kan känna personen osv.

Tillbaka