Inaktuell Manbar | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manbar

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? manbar

Vad heter du på discord? manbarr

Ange ditt födelsedatum 2002

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till att bli medlemskap ansvarig jag har funderad på bra jäkla tag nästan kanske som snart 3 månader har jag funderat på typ hela tiden nu gör det och plus att det kul perova på något nytt som man har andrig gjort tuft och roligt interjua flolk som vill bli medlemar på unive. samtidikt det man gör. min dröm e att bara bli medlemskap ansvarig kanske inte helt säkert men det skulle va roligte bara jobba som medlemskap ansvarig i faamtiden liksom. plus jag e ganska aktiv som person har mycket tid att göra bidra med har mycket att vissa för er det kan jag lova med heder och sanverder och det kommer ni få se.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni kan lita på mig till hundra puresent jag är ganska mågen som person det kommer ni marka av så småningom och det väldig många litar på mig och

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tänker alltid såhär om nån respektera mig så respektera till baka den personen till hundra parusent ovaset vem det är eller för ursbrung

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man ska ha kunna grund regler och ha good ton ha bra socialt rp så mycket det kan det kan gå och bra sanariot. och man ska alltid tänka på suntförnuft och lära sig sina misstag den man har gjort

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag som en medlem på unive så tänker jag alltid man ska hjälpa dem andra medspelarna i serven att hålla bra rp genom ska ha få roligt samtidigt som jag ocskå har roligt. jag kommer även hjälpa folk på serven som medlemar t.x som vet inte så mycket då kan jag hjälpa dom med

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer va väldigt aktiv på forumet och samt kommer jag ta interjuver många tänker och när jag tänker många så menar jag det väldigt mång 50 till 70 stykna

Hur ser din aktivitetet ut? Jobbar till 11:00 slutar vid 15:00 och kommer in vid fyra fem tiden nånstans där käkar vid 18:00 eller 18:30 vid där nånstans
spelar 8 timmar till 12 timmar
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Är en jätte trevlig person vill alltid folks bästa som det går brukar alltid lösa problem med folk och sen brukar alltid lösa sig. Tack för mig och det va allt för om mig vi kanske hör någon gång vid andra sidan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka