Accepterad malvin157 | Beslut Överklagan [ankeshof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

suecia

Aktiv Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
244
Ditt discord namn: suecia-gevalia

Ditt Hex-ID: steam:1100001584b37casteam:1100001584b37ca

Vad för typ av beslut gäller det? vart av med mina roller. krim och medlemskap

Vem/vilka tog beslutet? ankeshof

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag var inne på fjällen i 5min och det vart strull med discord så det såg ut som att jag var inne på den skiten i nån sek.

Hur är beslutet felaktigt? så här gick de till jag gick på fjällen för att lalla för nu medans jag är 2dgr ban för att när jag tog medlemskaps interjuv sa hon att jag inte fick ha några roller på en svensk server bara, men då höll jag på gå in på den skitna servern så satt jag mig i väntrum för att fråga hur lång tid jag måste vänta för att ansöka om server vakt men då fråga han varför jag var inne på fjällen i 3 minuter då förklara jag vad jag trodde då sa han att man inte ens fick köra på en annan och sa att jag skulle lämna då försökte jag med då gick de inte för man måste trycka enter men de gick ej för jag behövde göra en karaktär så då starta jag om datorn sen gick jag in på dc och då stod de även för mig själv att jag var inne på den skiten i några sek även om jag inte var de så men sen försvann de. för han sa när han såg de först att jag skulle gå ut eller så blir jag av med rollerna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: tyvär inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka