Nekad Larreballe | Beslut Överklagan [ankeshof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larreballe

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Ditt discord namn: larreballe

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem och 3 dagar ban.

Vem/vilka tog beslutet? ankeshof

Varför tror du själv att beslutet togs? För att vi nydligen gick in i ett kriminell scenario och rpade med en kriminell. Medans vi inte viste något.

Hur är beslutet felaktigt? För att såhär, jag och mina vänner åkte runt och hade det väldigt kul, sen säger min vän åk till den här adressen och vi vet inget om det. Sedan åker vi ditt och då säger han til mig åk upp för berget sen åkte jag ner igen för att ha det chill sen kommer nån random person som skjuter oss från ingenstans, och det är vi som får konsekvenserna och inte han helt sjukt. Vi blir bannade för suntförnuft, och om min brosha skulle va kriminell som tillexempel så skulle jag lika gärna åka med han. Hur är det suntförnuft liksom. Sen visste jag inte att vi skulle åka till ett kriminell scenario min vän sa bara åk till den här destenationen vi visste inget om det. Asså visste inget om att vi skulle bli skjuta och åka till kriminell scenario. Men jag förstår att jag fick bannen också då jag blev upphetsig mot staffen och ber om ursäkt för mitt beeteande och förstår bannen men jag visste inte att min vän i bilen skulle dra in oss i en kriminell handling

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lTsOg0JGbD0Tqp_XC?invite=cr-MSxZaG4sNTE2MzEwNzgy&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

jag ber om hemsursäkt att jag blev upphetsig emot dig igår men liksom blev väldigt stressad och nervös.
Har svårt att hantera sånna sitationer😔

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka